mércores, 6 de abril de 2016

O SIGNIFICADO DA SUMA



Na aula de 5 anos levamos xa moito tempo traballando a composición e descomposición numérica a partir das regretas…ou dito doutro xeito, como tendo a regreta do 5(ou de cor amarela) por exemplo, podo atopar outras duas  que colocadas ao seu carón teñan o mesmo valor.
Xogando moito deste xeito, aprendemos a competir no bo sentido da palabra, pois Beti vainos marcando retos que nos fan concentrarnos cada vez máis, e pensar diversos resultados que nos leven a obter novas e máis complexas solucións.
Así, e case sen darnos conta,  imos atopando resultados moi, pero que moi  interesantes.  Facémolo pasiño a pasiño, pois temos que lembrar que cada un de nós é diferente e leva o seu ritmo!!! A día de hoxe xa traballamos con todas as regretas , e ademais de buscar como compor o 7 con duas regretas:                      
                                               7 igual a 4 máis 3
            7 igual a 5 máis 2
Buscamos resultados máis complexos no que interveña un maior número de regretas:
7 igual a 4 máis 1 máis 1 máis 1
5 igual a 1 máis 1 máis  1 máis 1 máis 1
E así con cada regreta, cada un seguindo o seu proceso!!
Dende esta actividade, dar o salto á suma é facilísimo, e o mellor de todo é que estamos traballando esa primeira operación de xeito significativo. Entendemos moi ben o que facemos , así para nós a suma é máis que unha mera técnica de “xuntar”.


Parabens a este grupo de nenos e nenas que tanto están a disfrutar coas matemáticas!!







Ningún comentario:

Publicar un comentario