HISTORIAS DE BRUJAS
MAMA
VAMOS A CAZAR UN OSO
QUE TAL, CANCIÑO?
LOBO FEROZ
TITIRITESA
TOM SE CAMBIA DE CASA
MIA Y PUIK
BAJO LA MATA
CHANCHA E CHENCHO
O DRAGON
EL HIJO DEL PIRATA
PACO PAPÀN
O OUTONO
EL RETO DE VILLARINA
O PITO CAIRO
COCORICO
Para elexir esta semana a temática do noso "post" tivemos que facer votación xa que xurdiron tres opcións:
_ Escribir sobre o libro que levan en préstamo para a fin de semana.
_ Escribir sobre as sumas que estivemos facendo, as primeiras este curso.
_ Escribir sobre a caixa de letras que viaxa á casa.
Tras un empate resolvimos escribir os títulos dos libros que levamos á casa.
As
votacións nos serven para tomar decisións consensuadas en grupo.
Aceptar outros puntos de vista e desenvolver tolerancia á frustración.
Deste xeito traballamos o pensamento democrático.
Ademáis do blog, esta semana estreamos puzzles de maiores, con moitas máis pezas, da gusto ver como nos gustan! Traballamos coas vogais da caixa, por iso foron á casa para motivar tamén dende as familias o gusto polas letras. Estivemos facendo sumas con rotuladores, con marcianiños magnéticos e mesmo sobre o papel.. seguimos coa grafía das vogais, vamos coa "e" pero traballamos as consoantes diariamente en actividades contextualizadas dentro de palabras significativas.
Elaboramos o noso horario de clase, e decidiron levalo para a casa, así poden comprobar con que profe lles toca cada día e en qué momento. Que maiores imos que xa vamos aprendendo a ler táboas de dobre entrada!
Elaboramos o noso horario de clase, e decidiron levalo para a casa, así poden comprobar con que profe lles toca cada día e en qué momento. Que maiores imos que xa vamos aprendendo a ler táboas de dobre entrada!
Nos talleres de estimulación á linguaxe con Raquel, apoian oralmente o traballo de aula en canto a linguaxe, así como nos talleres de lóxica-matemática, con Beti, reforzan a suma manipulativa.
Ningún comentario:
Publicar un comentario